woensdag 2 juli 2014

Vintagekaart in blauw en bruin

Ik zag dat ik nieuwe volgers had.Hartelijk welkom Astrid,Tineke, Ans
en Odette. Leuk dat jullie mij willen gaan volgen.Ik hoop dat jullie wat
inspiratie op doen.
Ik heb ook leuk nieuws.Ik heb de wedstrijd van Mariannedesign gewon-
nen en ook ben ik in de top drie gekomen bij Scrap cards challengeblog.
Met deze kaart wil ik meedoen met challenge 107 van Mariannedesign.
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Creatable LR 0226
Creatable LR 0242
PP 1401
Stempel PP 1403
Creatable LR 0317
Creatable LR 0318
Bloementjes zijn gemaakt met Creatable LR 0145
Pretty Paper Bloc PB 7041
Knipvel VK 9533

Ik wil meedoen met de volgende Challenge:

http://mariannedesign.blogspot.nl/2014/06/challenge-107.html

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vintagekaart Ina.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ina,
    Wat een schitterende vintagekaart heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je prijs en je top 3 plekje leuk is het om in de prijzen te vallen. Je maakt prachtige kaarten ik ga je ook volgen.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina,
    Supermooie kaart heb je gemaakt en leuk dat je met je vorige kaart zo in de prijzen viel, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel schattig kaartje heb je gemaakt!
    Gefeliciteerd met het winnen van de challenge bij en met de top-3 plek.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart. Ziet er weer supers uit. Gefeliciteerd met je prijzen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart in blauw en bruin! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende vintage kaart Ina.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Ina,
    Schitterend vintagekaartje met hele prachtige kleurtjes.
    Gefeliciteerd met het winnen van de wedstrijd, top !
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ina gefeliciteerd. Ik ben nu je volger geworden! Dit is ook weer zo 'n prachtige kaart geweldig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart. Mooi papier en wat een schattig plaatje heb je erbij gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje Ina, je hebt deze keurig gemaakt en afgewerkt, groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen