woensdag 1 juni 2016

Zwanen

Gelukkig valt er niet meer zoveel regen.
Hier is het op dit moment wel erg mistig.
Ik hoop dat we de zon weer wat meer te zien krijgen.
Het is wel prima knutselweer.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik
al eerder gemaakt heb, maar nog niet heb laten zien 
aan jullie. Ik heb deze keer geen designpapier 
gebruikt, maar verschillende kleuren cardstock. 
En eigenlijk gaat dat ook heel goed.


Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Mal van Dutch Doobadoo
Varen  Creatable LR 0403
Bloem Creatable LR 0406
Grasrand Craftable CR 1355
Pluimen Creatable LR 0409
Zwanen Creatable LR 0408
Ronde mal Creatable LR 0317
Plaatje is van Tiny IT 584


Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:


Ik zag dat ik er weer een volger bij had.Welkom!
    Ook stond ik wel vier keer in een top 3.
Hoe leuk dat ik dat! Ik ben er weer heel blij mee.

Bij Creative Inspiration met deze kaart


Bij Word Art Wednesday en bij Scrapping4fun
met het MDF van Jorina.


Bij Crafting for all seasons met mijn egeltjeskaart.


Ik wil jullie bedanken voor de leuke reacties op 
mijn babyrompertje. Een fijne dag en hopelijk
wat mooier weer.

Groetjes Ina





14 opmerkingen:

  1. Heel mooi Ina ook alleen mat cardstock. Kan prima. En gefeliciteerd met je prijzen. Altijd leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful 3D piece. I love the colours and the peaceful scene you have created. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ina,
    als ik al die slecht weer berichten lees, denk ik, hoezo slecht weer..wij hebben al 3 dagen stralend, zonnig weer, zelfs erg warm.. Ik hoop dat het bij jullie ook beter wordt..
    Mooie kaart heb je gemaakt,alles prachtig gecombineerd en leuk dat je weer in de prijzen viel.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Ina! Ik mis het dp helemaal niet :) Gefeliciteerd met jouw top drie noteringen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such amazing work!
    Thanks for sharing it over at 2 Creative Chicks! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beauty van een kaart heb je weer gemaakt. Heel mooi gebruik van de verschillende kleuren en stansen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is dit kaartje weer Ina...zo mooi samengesteld weer prachtig afgewerkt...
    Gefeliciteerd met je prijsjes....heel leuk voor je... geniet er maar lekker van..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous card love the image and your card design. Thanks for joining us at CHPPC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pracht kaart Ina ... Ja alleen met cardstock werken geeft ook een heel apart effect ...
    Gefeliciteerd met je top-3 noteringen ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful card! Great details and design! Thank you for joining us at ATSM this week!
    Kamila DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is so beautiful! I love the swans, and the colors you chose!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'DIEREN' Challenge bij De Egel !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Dieren}

    BeantwoordenVerwijderen